پنل اس ام اس ، پنل اس ام اس رایگان

پنل اس ام اس و ارسال تبلیغات پیامکی در سایت پیام رسون

5 روش برای ارتقا فعالیت رستوران ها با پنل پیامک


5 روش برای ارتقا فعالیت رستوران ها با پنل پیامک

آیا شما آماده هستید تا مشعل را در کسب و کار خود روشن کنید؟ در این متن فوائد پنل پیامک را برای ارتقا فروش رستوران ها، به شما نشان می دهیم و که چگونه این کار را انجام دهید.

رستوران ها، شاید بیش از هر صنعت دیگری، قالبیت تبلیغات پیامکی و بازاریابی اس ام اسی را برای کسب و کار پیدا کرده اند. چرا؟ از آنجا که پیام کوتاه ، مطمئن ترین راه برای رسیدن به مشتریان در زمان مناسب هستند: زمانی که آنها تصمیم می گیرند چه چیزی برای غذا های بعدی خود بخورند.

90٪ از پیام های متنی در سه دقیقه اول پس از دریافت خوانده می شود. هیچ کانال بازاریابی دیگر این نوع دسترسی و فوری را به شما نمی دهد. و مشتریان یک معامله خوب را می خواهند.

یک نظرسنجی اخیر نشان داده است که نه نفر از 10 نفر حداقل یک بار برای یک معامله در رستوران مورد بررسی قرار گرفته اند. و 18٪ گفتند که در حال صرف غذا در یک رستوران به دنبال معاملات آنلاین هستند.

بنابراین، آسان است که بدانید که چرا بازاریابی پیامکی وتبلیغات صوتی و رستوران ها میتوانند با یکدیگر هماهنگ شوند. اما دقیقا چطور از متن پیامکی برای پرکردن جداول خود استفاده می کنید؟

ما( پنل اس ام اس شیراز و پنل پیامک شیراز ) پنج ایده خوشمزه را به شما نشان خواهیم داد.

تصویر رستوران

5 ایده برای تقویت بنیادین

این که آیا شما یک رستوران زنجیره ای دارید یا یک مالک مستقل رستوران هستید، می توانید از برخی از ایده های دیگر بازاریابان رستوران ها استفاده کنید تا پایگاه داده های مشتریان خود را رشد دهید.

در اینجا برخی از روشهایی که دیگر مخاطبین که نمایندگی پیامک یا اپراتور تبلیغات صوتی برای رستوران ها استفاده می کنند، مشاهده میکنید.

1*پیشنهاد تخفیف در حال غذا خوردن

یکی از پنج نفر، در هنگام غذا خوردن، از تخفیف استفاده کرده اند. به این معنی است که آنها نه تنها به دنبال معاملات می پردازند، بلکه تصمیم می گیرند که در یک رستوران قرار ملافاتهای خود را بگذارند آنها بعد از اینکه از رستوران خارج شدند باز به آنجاخواهند آمد این محل مناسب برای ساخت لیست مخاطبین شماست.نمایش و ارائه تخفیف با علامت در نزدیکی ورودی، یک کارت تخفیف در منوی غذا، یک برچسب روی پیراهن خدمتکار، و یا آنها را در صورتحساب چاپ کنید.

2*دریافت نظرات خوب

کلید گرفتن بررسی خوب این است که آنها را در زمان مناسب جستجو کنید. اگر به عقب برگردید و برای بررسی منتظر بمانید، هم زمان خود را از دست داده اید وهم نتیجه منفی خواهید گرفت. بنابراین، از مشتری بخواهید تا در مورد میزان پخت غذا ، طعم ومزه و... را بعد از وعده غذایی بررسی کندو به شما اطلاع دهد.

3*ارائه تبلیغات

تبلیغات منظم، موثرترین روش برای بسیاری ازرستورانها استفاده از پیامک تبلیغاتی ، پیامک صوتی ،

تبلیغات صوتی است.استفاده از پیشنهادات ویژه هنگامی که شما غذاهای جدید را اضافه می کنید بسیار موثر است. تعطیلات را فراموش نکنید ، این فرصت ها فوق العاده است تا حامیان و مخاطبین را در محل خود به جشن دعوت کنید مخصوصا اگر شما یک رستوران سنتی داشته باشید.این کار معجزه میکند.

4* اعلام اخبار شرکت

پیامک تبلیغاتی ، پیامک اخباری ، پیامرسان صوتی یک راه عالی برای به اطلاع رساندن اخبار به مشتریان ارزشمند شما هستند. بگذارید آنها را بدانند وقتی که شما:

*یک سرآشپ جدید را استخدام کرده اید.


برچسب ها: پنل اس ام اس , پنل پیامک , پیامک صوتی ,
[ بازدید : 137 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ پنجشنبه 24 آبان 1397 ] [ 17:04 ] [ smsreson ]

[ ]

نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]