پنل اس ام اس ، پنل اس ام اس رایگان

پنل اس ام اس و ارسال تبلیغات پیامکی در سایت پیام رسون

استفاده اپلیکیشن ها ممنوع!!!!


استفاده اپلیکیشن ها ممنوع!!!!

متن از پنل اس ام اس شیراز

یکی از برنامه های سال جدید خود را برای صرف زمان بیشتری با دوستان و خانواده بگذارید و زمان کمتری برای اتلاف وقت با تلفن همراه بگذارید؟ شاید شما به دنبال محدود کردن زمان استفاده از تلفن همراه هستید درحالی که در میز شام با خانواده هستید؟ باور کنید یا نه، در واقع یک برنامه برای آن وجود دارد.

پنل پیامک نمایندگی پیامک نمایندگی پنل پیامک

در ابتدا لحظه حالا به عنوان یک ابزار " کاربردی وبا طراحی عالی " برای هر کسی که مایل به کم کردن زمان صرف تماشای صفحه نمایش تلفن همراه خود بود، راه اندازی شد. طراحی شده توسط کوین Holesh توسعه،Momen لحاظ می کند ،و تنظیم محدودیت استفاده روزانه گوشی های هوشمند است، و در پس زمینه گوشی خود اجرا می شود. این باعث می شود هنگامی که زمان استفاده مشخص شده از حد مجاز فراترنرود.

در حال حاضر به عنوان یک «برنامه خانواده» ترویج می شود، لحظه حالابه اعضای خانواده اجازه می دهد تا هر روز از تلفن های خود استفاده کنند و جلسات زمانبندی بدون «صفحه نمایش» را ایجاد کنند که اگر کسی تلفن خود را انتخاب کند شروع به سروصدا و هشداربلند میکند.

Holeshیادداشت می کند که اکثر مردم دست کم تا 50 درصد از زمان خود را با تلفن های هوشمند خود به بطالت میگذرانند. "اعتیاد" به دستگاه موبایل به توسعه دهنده برنامه کمک کرد، او روابط واقعی برداشت زمان صرف شده در دنیای دیجیتال و مداخله با دنیای واقعی را پیداکرد.

پنل اس ام اس تبلیغات صوتی پیامک صوتی اپراتور تبلیغات صوتی

برنامه های مشابه پس از راه اندازی در لحظه نشان می دهد که چگونه اغلب کاربران هر روز تلفن های خود را بررسی می کنند.

خالق برنامه همچنین اشاره کرد که پدر و مادر به از او تشکر کردند، به عنوان لحظه حالا به طور قابل توجهی به مدیریت زمان صفحه نمایش فرزندانشان کمک کرد. این باعث شد Holesh برای ایجاد لحظه حالا و محدود کردن زمان صفحه نمایش به یک فعالیت خانوادگی تبدیل شود.

پس از آن، مخاطبین می توانند الگوهای روزانه را از اعضای خانواده را مشاهده کرده و حالت "زمان شام خانواده" را پیکربندی کنند - بلوک یک ساعته که کاربران را تشویق می کند تا تلفن های خود را در حالی که در جدول قرار می گیرند، پایین بیاورد. اگر اعضای خانواده قانون "تلفن پایین" را شکستن، هشدار بلند آنقدر به ایجاد سروصدا ادامه میدهد تا شخص تلفن همراه خود را کنار بگذارد.

هشدارهای برنامه به طرز شگفت انگیزی از بیش از یک میلیون نسخه تاکنون منتشر شده است و شامل صدای زنگ، رعد و برق، ساعت زنگدار و ساعت زنگدار و «بلندترین صدای مزاحم در جهان» از کمدی کلاسیک

خنگ وخنگ تر است.

پنل اس ام اس صوتی اپراتور پیامرسان صوتی اس ام اس صوتی پنل نمایندگی

به جای تنبیه فرزندان با یک قانون "بدون تلفن"، این برنامه زمان شام خانواده را ایجاد می کند که هر عضو می تواند در هر زمان اجرا کند. لحظه حالا به عنوان یک ابزار بسیار مفید در کاهش زمان استفاده از تلفن همراه در خانه است و می تواند درایجاد رابطه با اعضا خانواده بسیار مفید باشد.

شرکت تک رایان سپهر خاور میانه


برچسب ها: پنل اس ام اس , پنل پیامک , پیامک صوتی ,
[ بازدید : 179 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ يکشنبه 27 آبان 1397 ] [ 12:23 ] [ smsreson ]

[ ]

نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]