پنل اس ام اس ، پنل اس ام اس رایگان

پنل اس ام اس و ارسال تبلیغات پیامکی در سایت پیام رسون

شيوه اعتراض كساني كه مشمول بسته حمايتي نشده‌اند.


شيوه اعتراض كساني كه مشمول بسته حمايتي نشده‌اند.

در حالي‌كه حدود يك ماه از توزيع بسته‌هاي حمايتي به اقشار ضعيف و متوسط جامعه مي‌گذرد، اما همچنان بخش قابل‌توجهي از افراد جامعه از جمله بيمه‌شدگان تأمين اجتماعي، كارگران و همچنين تعدادي از مددجويان بهزيستي بسته‌هاي خود را دريافت نكرده‌اند.

دولت با توجه به شرايط اقتصادي كشور تصميم گرفت حمايت‌هايي را از بخشي از اقشار جامعه داشته باشد كه در اين بين اعلام شد به خانواده‌هاي تحت پوشش بهزيستي و كميته امداد و همچنين بيمه‌شدگان تأمين اجتماعي و كارگران و البته بخشي از كارمندان نيز تسهيلاتي را در قالب بسته‌هاي حمايتي اعطا كند.

در همين رابطه محمد شريعتمداري وزير تعاون، كار و رفاه اجتماعي در 29 آبان 97 با اشاره به اينكه بسته‌هاي حمايتي در اين دوره در 3 نوبت به افراد واجد شرايط تخصيص داده خواهد شد، گفت: بر اساس برنامه‌ريزي پيش‌بيني‌شده نيمي از جمعيت كشور بسته حمايتي دريافت خواهند كرد.

وي دراين‌باره توضيح داد: در مرحله نخست افراد تحت پوشش نهادهاي حمايتي از جمله كميته امداد و سازمان بهزيستي و همچنين افراد پشت‌نوبت اين بسته‌ها را دريافت خواهند كرد و در گام بعدي و مرحله دوم كارمندان دولت از اين طرح بهره‌مند خواهند شد.

به گزارش تسنيم، بسته‌هاي حمايتي پيش‌بيني‌شده از سوي دولت نيز هر مرحله به‌طور متوسط حدود 200هزار تومان ارزش داشته است كه اين تسهيلات به‌صورت ريالي در كارت‌هاي يارانه افراد شارژ شده و خانواده‌ها مي‌توانند با مراجعه به فروشگاه‌هاي طرف قرارداد بسته حمايتي خود را دريافت كنند.

با گذشت حدود يك ماه از اجراي اين طرح، بخشي از خانواده‌ها از جمله بيمه‌شدگان تأمين اجتماعي و كارمندان هنوز نتوانسته‌اند بسته‌هاي حمايتي خود را دريافت كنند و در انتظار اين بسته‌ها هستند كه در همين رابطه انوشيروان محسني بندپي سرپرست تأمين اجتماعي تصريح كرد: بخش اول بسته‌هاي حمايتي كه مربوط به مددجويان بهزيستي و كميته امداد بوده به اتمام رسيده و همچنين كاركنان دولت كه كمتر از 3 ميليون تومان دريافت مي‌كردند بسته‌هاي حمايتي خود را دريافت كرده‌اند و بيمه‌شدگان تأمين اجتماعي و مستمري‌بگيران نيز طي هفته آينده اين بسته‌ها را دريافت خواهند كرد.

وي گفت: سازمان هدفمندي يارانه‌ها اعتبار مورد نياز براي بسته حمايتي بيمه‌شدگان تأمين اجتماعي با حقوق كمتر از 3 ميليون تومان را اختصاص داده و بسته حمايتي مستمري‌بگيران را نيز پرداخت خواهيم كرد و اعتبار اين موضوع پيش‌بيني شده است و چنانچه همزمان با حقوق آنها باشد به‌طور ميانگين 200هزار تومان به حقوق مستمري‌بگيران اضافه خواهد شد و اگر زودتر از حقوق پرداخت شود اين بسته به‌صورت جداگانه به حسابشان واريز خواهد شد.

به گزارش تسنيم، در حالي مسئولان مربوطه در حوزه رفاهي در دولت تدبير و اميد از توزيع بسته‌هاي حمايتي به گروه‌هاي مورد نظر اشاره كرده‌اند كه هنوز تا اين لحظه بخشي از مددجويان دستگاه‌هاي حمايتي از جمله بهزيستي و همچنين بيمه‌شدگان تأمين اجتماعي نتوانسته‌اند بسته‌هاي حمايتي خود را دريافت كنند.

پيگيري‌هاي خبرنگار تسنيم نيز حاكي از آن است كه معترضين به فرآيند توزيع بسته‌هاي حمايتي نيز مي‌توانند با مراجعه به سايت بهزيستي اعتراض خود را در اين سامانه ثبت و ضبط و در نهايت پيگيري كنند.



[ بازدید : 143 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ چهارشنبه 5 دی 1397 ] [ 23:53 ] [ smsreson ]

[ ]

نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]