پنل اس ام اس ، پنل اس ام اس رایگان

پنل اس ام اس و ارسال تبلیغات پیامکی در سایت پیام رسون

شروع به کار با پنل اس ام اس


شروع به کار با پنل اس ام اس

متن از پنل اس ام اس شیراز

اگر قصد تجارت و کسب وکار دارید و میخواهید در آن موفق و روند رو به رشد باشید بسیار ساده و آسان اولین کمپین پیامکی خود را با پنل اس ام اس شیراز و با رابط کاربری آسان برای استفاده و ارائه خدمات به مشتریان و مخاطبین خاص و نخبه ی خود راه اندازی کنید ، صفر تا صد کار ، همراه و پشتیبانه شما هستیم.

با استفاده از فناوری های تلفن همراه به سرعت در کسب و کار خود پیشرفت کنید و در دنیای رقابت تجارت الکترونیک اهمیت استفاده از پنل اس ام اس و پنل پیامک را برای برقراری ارتباط و ایجاد تعامل با مشتریان و توسعه کسب و کار و مارک تجاری را درک کنید.

قبل از هر چیزی تصمیم انجام کار و چگونگی نوع کمپین بازاریابی و تبلیغات بسیار مهم است. شما از دو روش برای بازاریابی اس ام اسی و تبلیغات پیامکی میتوانید استفاده کنید:

1* کمپین اهرمی : در این روش با ایجاد طرح برای ارائه محصولات و خدمات با استفاده از یک پایگاه داده مشتری و لیست ارسال پیامک ، اطلاعات کلی ، نوع ارائه خدمات ، پیشنهادات خاص و تخفیفات ویژه را برای اشخاص علاقه مند و مخاطبین خاص ارسال میشود.

2*کمپین کششی : این روش برای ایجاد پایگاه داده مشتری و استفاده در آینده طراحی شده است . یک کلمه کلیدی را که مربوط به نام تجاری یا محصولات شما است را انتخاب کنید و با ارسال آن به مشتریان و مخاطبین ، از آنها جهت پیوستن به لیست ارسال پیامک دعوت کنید ، زمانی که آنها تمایل خود را جهت پیوستن به لیست شما اعلام کردند ، شما میتوانید مشخصات و آدرس محل کسب و کار خود را با یک نشان خاص در وب سایت و صفحات رسانه های اجتماعی بارگذاری و یا از طریق اپراتور تبلیغات صوتی و پیامک صوتی برایشان ارسال کنید و برای پیوستن به لیست مخاطبین خاص از بن تخفیف و پیشنهادات ویژه جهت ایجاد انگیزه در آنها استفاده کنید.

* ارسال بلک لیست ** ارسال انبوه سیم کارت ** نمایندگی پنل پیامک *

هنگامی که پایگاه داده مشتری ایجاد وتکمیل شد ، آماده ی شروع به کار هستید ، با یک دکمه و بصورت رایگان روی لینک smsreson.info کلیک کنید و وارد سایت ما شوید.

یک حساب کاربری ایجاد کنید و برای تنظیم حساب کاربری چند اطلاعات ساده تماس را وارد کنید و حساب کاربری خود رافعال کنیدوبعد این مرحله یک پیامک متنی شامل کدکوتاه و کد فعال سازی از پنل پیامک شیرازبرای شما ارسال میشود ، کد را وارد کنید و روی صفحه ی فعالسازی حساب ، یک گروه و اولین گروه مخاطب خود را ایجاد کنید ، یک گروه جدید اضافه کنید و مخاطبین خود را ذخیره و آپلود کنید . بعد از ایجاد گروه مخاطب و لیست ارسال پیامک روی دکمه ارسال پیام کوتاه کلیک کرده و متن پیام کوتاه خود را وارد کنید و یک تاریخ و زمان ارسال را تنظیم کنید وروی گزینه ادامه کلیک کنید. جزیئات پیام و کمپین خود را مرور کنید و اطمینان حاصل کنید که اعتبارکافی داشته باشید و روی ارسال کلیک کنید.

**تبریک میگوییم** شما در عرض چند دقیقه اولین پیامک تبلیغاتی خود را ارسال کردید. حالا جهت پاسخ و اقدام مناسب برای مشتریان ، منتظر و آماده باشید .

شرکت تک رایان سپهر خاورمیانه اولین و مجهزترین سامانه پیامکی کشور جهت ارائه خدمات پیامکی با کیفیت و ارزان در خدمت مردم شریف و غیور ایران همیشه سرفراز است .

09164900129**07137325725


برچسب ها: پنل پیامک , پنل اس ام اس , پیامک صوتی , نمایندگی پیامک ,
[ بازدید : 178 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ شنبه 8 دی 1397 ] [ 17:41 ] [ smsreson ]

[ ]

نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]