پنل اس ام اس ، پنل اس ام اس رایگان

پنل اس ام اس و ارسال تبلیغات پیامکی در سایت پیام رسون

قیمت پیامک یک تومان ارزان شد


قیمت پیامک یک تومان ارزان شد

طبق گزارشات اعلام شده از سوی سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولید کنندگان، قیمت هر پیامک در اپراتورهای ایرانی به مبلغ ۱۰ ریال (معادل یک تومان ارزان) شد. در طی این گزارش سارمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان از توقف دریافت یک تومان هزینه‌ای که با نظر مجلس از ارسال هر پیامک دریافت می‌شد خبر داد.

در این گزارش آمده است:

اخذ ۱۰ ریال بابت ارسال هر پیامک از سوی اپراتورها که در دو سال گذشته از مشترکان تلفن همراه صورت گرفته است، از این پس متوقف می‌شود.

اگر درباره این قانون اطلاعی ندارید، باید بگوییم که به استناد بندی که در تبصره ۱۹ قانون در سال ۱۳۹۴ تصویب شد، هر یک از اپراتورهای ارائه‌دهنده‌ی حدمات تلفن همراه در ابران موظف شدند به ازای هر پیامکی که توسط مشترک ارسال می‌شد مبلغ ۱۰ ریال دریافت و به حساب درآمد عمومی نزد خزانه‌داری کل کشور واریز می‌شد.

این وجه دریافتی در مورادی که مجلس شورای اسلامی برای آن تعیین کرده است، خرج می‌شود. البته گفتنی است که این مصوبه‌ی مجلس از همان ابتدا مورد انتقاد دولت، وزارات ارتباطات و اپراتورهای ارائه‌دهنده‌ی خدمات تلفن همراه روبرو شد. با این حال، تصمیم شورای اسلامی قطعی شد و از سال ۱۳۹۴ همه‌ی اپراتورهای تلفن همراه موظف به اجرای این مصوبه شدند.

البته شایان ذکر است که در سال گذشته علی رغم اینکه قانون تصویب شده در تبصره‌های قانون بودجه سال نیامده بود، اما در جداول مربوط به منابع درآمدی دولت، مانند سال ۱۳۹۴، وجود داشت که بر همین اساس نیز تمامی اپراتورهای تلفن همراه ایران (شامل همراه اول، ایرانسل و رایتل) موظف شدند بابت دریافت هر پیامک ارسال شده مبلغ ۱۰ ریال (معادل یک تومان) از مشترکان تلفن همراه دریافت کنند. این در حالی بود که هیچ یک از اپراتورها در سال گذشته چنین مجوز قانونی را در اختیار نداشتند.

در این راستا، سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان با استناد به ماده ۳۷ قانون محاسبات عمومی کشور به صراحت اعلام کرد:

هر واریزی به حساب درآمد عمومی نیاز به مجوز قانونی دارد.

به همین ترتیب، در راستای استیفای حقوق مصرف‌کنندگان، این سازمان مکاتبات و پیگیری‌های لازم را از طریق سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و سایر مراجع زیربط انجام داد که نهایتاً سازمان مذکور توقف دریافت مبلغ ۱۰ ریال به ازای هر پیامک از مشترکان تلفن همراه را به اپراتورهای مربوطه اعلام و ابلاغ کرد.

به ابن ترتیب از تاریخ ابلاغ نامه سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در خرداد ماه سال ۱۳۹۶ر، مبلغ ۱۰ ریال بابت ارسال هر پیامک، متوقف شد و این دستور از روز چهارم تیر ماه سال ۱۳۹۶ اجرا می‌شود. همچنین، گفتنی است که استرداد وجوه اضافی دریافتی و واریز شد به حساب خزانه اپراتورها، توسط سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان در حال پیگیری است و به محض حصول نتیجه مراتب امر به اطلاع تمام مشترکان تلفن همراه خواهد رسید.

طبق این گزارش، سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان اعلام کرده است که برای کمک به پیگیری بهتر و کشف تخلفات اقتصادی، هرگونه شکایت درباره این موضوع به سامانه ۱۲۴ این سازمان در سراسر کشور اعلام شود تا مراتب بررسی و اعمال قانون به درستی و با سرعت بیشتری انجام شود.

***

اگر علاقه به خرید پنل اس ام اس دارید، با ما تماس بگیرید. کارشناسان فنی ملی پیامک می توانند بر اساس نوع فعالیت و تجارت شما برای شما، روش و شیوه های تبلیغاتی تعیین نمایند و برای کسب درآمد بیشتر شما را یاری کنند.

در صورتی که به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید یا سوالی برایتان پیش آمده است، با بخش پشتیبانی ملی‌پیامک به شماره تلفن ۰۲۱۶۳۴۰۴ تماس بگیرید.


[ بازدید : 190 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ شنبه 21 مرداد 1396 ] [ 19:19 ] [ smsreson ]

[ ]

نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]