پنل اس ام اس ، پنل اس ام اس رایگان

پنل اس ام اس و ارسال تبلیغات پیامکی در سایت پیام رسون

اتهامات ترور و اختلال در همکاری اقتصادی ایران و اروپا


اتهامات ترور و اختلال در همکاری اقتصادی ایران و اروپا

در آستانه ارائه بسته مالی اروپا برای همکاری اقتصادی با ایران، اتهامات تروریستی علیه ایران در اروپا افزایش یافته است.

فین بورش اندرسون، رئیس دستگاه اطلاعاتی دانمارک روز سه شنبه مدعی شد که روز 21 اکتبر سال جاری یک نروژی ایرانی‌تبار به اتهام کمک به یک نهاد اطلاعاتی ایران به منظور تلاش برای ترور رهبر شاخه دانمارک گروه تروریستی الاحوازیه بازداشت شده است.

اناس ساموئلسون، وزیر خارجه دانمارک هم ساعاتی بعد با اعلام خبر فراخواندن سفیر این کشور از تهران گفت که کپنهاگ از اتحادیه اروپا می‌خواهد که علیه ایران تحریم‌هایی را اعمال کند.

اتهام جدید دانمارک علیه ایران، در ادامه اتهامات اخیر علیه تهران به ویژه توسط فرانسه است که با بازداشت یک دیپلمات ایرانی، ایران را به تلاش برای بمبگذاری در گردهمایی گروهک تروریستی منافقین در ویلپنت متهم کرده بود.

بهرام قاسمی، سخنگوی وزارت خارجه ایران در واکنش به اتهام جدید،‌ آن را تکذیب کرده و در "ادامه توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان شناخته شده روابط خوب و رو به گسترش ایران و اروپا در شرایط خاص و خطیر کنونی" خواند.

نکته مهم این است که این اتهامات به ویژه اتهام دانمارک علیه ایران درست در آستانه ارائه بسته و مکانیزم مالی ویژه اتحادیه اروپا به ایران به منظور دور زدن تحریم‌های یکجانبه آمریکا و نجات برجام است. همزمانی این دو اتفاق به ویژه در کنار درخواست فوری دانمارک برای اعمال تحریم‌های جدید علیه تهران، کمی معنادار به نظر می‌رسد، از این جهت که شاید طرح اتهام‌های ترور، تلاشی برای ترور مکانیزم مالی ویژه اروپا برای دور زدن تحریم‌های آمریکا باشد.


[ بازدید : 124 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ چهارشنبه 9 آبان 1397 ] [ 15:03 ] [ smsreson ]

[ ]

نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]