پنل اس ام اس ، پنل اس ام اس رایگان

پنل اس ام اس و ارسال تبلیغات پیامکی در سایت پیام رسون

برگزیده فینال دوم عصر جدید کیست ؟


انتخاب نفر اول مسابقه بزرگ «عصر جدید» وابسته به رای مخاطبان است.
عصرجدید برای تحویل سال ۱۴۰۰، چند ویژه‌برنامه تدارک دیده است.

۲۹اسفندماه ویژه‌برنامه عصرجدید از حوالی ساعت ۱۹:۳۰ شروع می‌شود و تا پاسی از شب ادامه دارد؛ در این شب، چهره‌های محبوب و مشهور میان مردم، در کنار فینالیست‌های این فصل عصرجدید در برنامه حضور می‌یابند.

بعد از خبر ساعت ۲۲ هم عصرجدید خواهد بود و راس ساعت ۱۲ شب جمعه، درگاه‌های رای‌گیری بسته خواهد شد و فصل دوم عصرجدید، با غوغای پرشور اعلام نتایج و مشخص شدن قهرمان به پایان خواهد رسید.


عرفان طهماسبی،گروه های مجاز ، ستاره هشتم ، جوانمردان ایران‌زمین ،گروه فرشتگان به فینال عصر جدید رسیده اند.

به نظر شما چه کسی با رای مردم نفر برتر فصل دوم عصر جدید خواهد شد؟

فینال فصل دوم عصر جدید ۲۱ اسفندماه پخش شد و به محض شروع اولین اجرا، مسیر‌های دوگانه رای‌گیری مردمی باز شد؛ هم از طریق صفحه عصرجدید در اپلیکیشن روبیکا و هم از طریق شماره‌گیری رایگان کد اختصاصی هر اجرا که در برنامه فینال، اعلام کردند مخاطبان تا ۲۹ اسفندماه فرصت دارند تا به اجرا یا اجرا‌های محبوب خود رای دهند و سرنوشت قهرمان تا مقام پنجم عصرجدید را تعیین کنند.


گفتنی است روز عید یعنی ۳۰اسفندماه هم، عصرجدیدی‌ها از حدود ۱۰:۳۰ صبح باحضور چهره‌ها، کنسرت‌های موسیقی، همجنین آیتم‌های جذاب و متفاوت مثل دوربین مخفی و گزارش‌های ویژه و... روی آنتن می رود.


[ بازدید : 354 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ پنجشنبه 28 اسفند 1399 ] [ 23:48 ] [ smsreson ]

[ ]

بحران بازار سرمایه از نگاه رییس بورس


رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: نوسان امسال بازار سرمایه در سایر بازارها نیز مشاهده شد و شاخص طلا و ارز هم نزولی شدند اما نزول این بازارها مقطعی بود که برای بازگشت بازار سهام به روندی معقول نیز به اعتماد مجدد نیاز داریم.


دهقان دهنوی افزود: باید از نوع نگاه و از ادبیات سیاسی در بازار سرمایه دوری کنیم که راه حل همین است. البته ۶۲ میلیون نفر سهامدار در بازار سرمایه وجود دارد و این موضوع سبب شده مقامات سیاسی هم نسبت به بورس و بازار سرمایه بی تفاوت نباشند و قطعاً کاندیداهای ریاست جمهوری هم باید سیاست‌هایی در این زمینه داشته باشند.

وی تصریح کرد: همه باید با کمک هم به سمت تقویت اعتماد و ثبات در بازار سرمایه حرکت کنیم و سهامداران نیز باید با ابزارهای مدیریت ریسک بهترین تصمیم را برای دارایی‌های خود داشته باشند.

رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار ادامه داد: بررسی‌ها نشان می‌دهد وضعیت سرمایه گذاری در طول سال‌های اخیر مطلوب نبوده اما وقتی شفافیت در کار باشد قطعاً شاهد توسعه و امنیت سرمایه گذاری در کشور خواهیم بود. از سوی دیگر سیاست گذاران هم باید افق بلندمدتی را برای صنایع حاکم کنند و در نظر بگیرند تا سرمایه گذاران بتوانند برنامه خود را برمبنای آن تدوین کنند.


[ بازدید : 377 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ پنجشنبه 21 اسفند 1399 ] [ 23:16 ] [ smsreson ]

[ ]

فیلم ضد ایرانی پیمان معادی


قبلا نیز اتحادیه اروپا با سرمایه‌گذاری و سفارش فیلمی به نام «گذشته» به اصغر فرهادی، اثری ضد اسلامی را در تحقیر مسلمانان مهاجر تهیه کرده بود و همچنین انستیتو فیلم دوحه وابسته به امیر قطر هم با سرمایه‌گذاری بر فیلم «فروشنده»، فیلمی ضد انسانی را به اصغر فرهادی سفارش داد که جایزه اسکار را برایش به همراه آورد.

حمایت و سفارش فیلم از سوی برخی نهادهای دولتی آلمان و همین جشنواره برلین به فیلم‌های «شیطان وجود ندارد» ساخته رسول‌اف و «یلدا» از مسعود بخشی باعث شد فیلم‌های یاد شده علی‌رغم ساختار ضعیف و آماتوری به بخش مسابقه جشنواره برلین راه پیدا کرده و با وجود فیلم‌های قوی به نظر منتقدین حاضر در جشنواره مانند «هرگز، به ندرت، گاهی، همیشه» و یا «اولین گاو»، جایزه اول جشنواره به فیلم رسول اف داده شده و برای عدم حضورش در برلین پروپاگاندای بسیاری راه بیندازند.
جشنواره فیلم برلین که حتی در میان آلمانی‌ها و البته سایر سینما دوستان جهان به جشنواره‌ای سیاسی شهرت دارد، اغلب حمایت‌ها و سرمایه‌گذاری‌ها و سفارش‌هایش را برای ساخت فیلم‌هایی اختصاص می‌دهد که با سیاست‌های ضدبشری و سلطه‌گرایانه اتحادیه اروپا (از گردانندگان اصلی این جشنواره) همخوان باشد، خصوصا با حضور مدیران جدید این جشنواره که به ضدایرانی بودن شهره هستند (آنها در مدیریت جشنواره لوکارنو با هرگونه حضور فیلم‌های ساخته شده ایران مخالف بودند) سیاست ضدایرانی این جشنواره نیز تقویت شده است.
لازم به ذکر است، پیمان معادی با بازی در فیلم‌های نژادپرستانه آمریکایی مانند «پسران ابوغریب» و «13 ساعت در بنغازی» پیش از این نیز در حمایت از نگرش ضدایرانی و ضداسلامی جریان فرهنگی غرب فعالیت کرده بود. او با ساخت فیلم «برف روی کاج‌ها» به تحقیر و توهین خانواده ایرانی پرداخت و آن را درون فساد و روابط غیراخلاقی تصویر نمود. جالب توجه اینکه وی از فیلمفارسی‌هایی مانند «آواز قو» در این سینما رشد کرد و سال گذشته نیز علی‌رغم تحریم جشنواره فیلم فجر، متاسفانه از سوی مسئولین این جشنواره سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مرد را دریافت نمود.

[ بازدید : 379 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ يکشنبه 17 اسفند 1399 ] [ 23:21 ] [ smsreson ]

[ ]

تبریک روز مرد با پیام رسون


تبریک روز مرد با پیام رسون

6 اسفند 1399 100 0 0

دلیل انتخاب روز مرد در سالروز تولد حضرت علی :

هر سال روز سیزدهم ماه رجب المرجب برای شیعیان و عاشقان اهل بیت با سایر روزهای سال تفاوت دارد این روز مزین به نام مولای متقیان امام علی (ع) است که پدر همه امت و شیعیان است.

امام علی (ع) در روز جمعه، سیزدهم ماه رجب، درست سی سال پس از عامل الفیل در شهر مکه و در کعبه به دنیا آمد؛ در حالی که پیش از این اتفاق و پس از آن هیچکس در خانه کعبه متولد نشده است. بسیاری از سیره نویسان و محدثان اهل سنت امام علی (ع) را نخستین کسی می‌دانند که اسلام آورد و آنها که خدیجه را نخستین اسلام آورنده می‌دانند امام علی (ع) را نخستین اسلام آورنده از مردان می‌شمارند.

این روایت که حضرت امیرالمومنین نخستین اسلام آورنده از میان مردان باشد امری طبیعی است، زیرا بنا بر روایت سیره نویسان، حضرت رسول (ص) بعثت خود را نخست به خدیجه اعلام فرمود و خدیجه قول او را تصدیق و تأیید کرد و پس از آن شخص بعدی که از اسلام و بعثت پیامبر باید آگاه می‌شد علی بن ابیطالب بود که در خانه آن حضرت زندگی می‌کرد و در آن هنگام به اختلاف روایات میان ده تا پانزده سال داشت.

امیرالمومنین علی (ع) نخستین کسی بود که به پیامبر ایمان آورد از نظر شیعه، وی به فرمان خدا و تصریح پیامبر جانشین بلافصل رسول خدا (ص) است.

حال اگر این سوال در ذهن شماست که چرا ولادت امام علی (ع) به عنوان روز پدر انتخاب شده است باید بگوییم که این نامگذاری بی دلیل نبوده و مستند روایی دارد؛ پیامبر مکرم اسلام حضرت محمد (ص) در روایتی خود و امام علی (ع) را پدران امت اسلام قلمداد نمود و فرمود: «أنا و علیٌّ أبوا هذه الاُمّة»، یعنی: «من و علی پدران این امت هستیم» بدین جهت روز میلاد خجسته حضرت امیر مؤمنان (ع) به روز پدر نامیده شده است


همچنین انتخاب این روز به عنوان روز پدر یک انتخاب کاملا به جا و شایسته می باشد زیرا حضرت علی ع نمونه ی بسیار خوبی برای یک پدر هستند تاریخ روز پدر قبل از جمهوری اسلامی یعنی در زمان پهلوی روز پدر، روز تولد رضا شاه بنیان گذار سلسله ی پهلوی بوده که مصادف است با تاریخ ۲۴ اسفند ماه بود، که تاریخ روز پدر بعد از انقلاب اسلامی مصادف شد با ولادت حضرت علی (ع) و به عنوان روز پدر برگزیده شد و در تقویم جمهوری اسلامی نیز جای گرفت و تا به حال حفظ شده است.

نمایندگی پیامک شیراز برای شما عزیزانی که برای پدر خود قصد خرید هدیه دارید به پاس زحمات پدر خود ، برایتان یک پیشنهاد شگفت انگیز دارد .


سامانه پیام کوتاه شیراز به مناسب روز مرد و ولادت حضرت علی تمامی پنل پیامک خود را با تخفیف 90 درصد در نظر گرفته تا تمامی کسانی که پدرانشان دارای کسب و کارهای کوچک هستند بتوانند برای کالای خود تبلیغات انجام دهند .

جهت خرید پنل پیامک شیراز از سامانه پیام کوتاه شیراز اینجا را کلیک کنید .

09172172039

02128423301


[ بازدید : 383 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ شنبه 9 اسفند 1399 ] [ 22:17 ] [ smsreson ]

[ ]

پیک چهارم کرونا در اسفند


ایرانیان ۱۱ ماه سخت و دشوار را پشت‌سر گذاشتند و همچنان ویروس کرونا در فضای کشور می‌چرخد؛ تاکنون سه بار آمار سر به سقف نمودار گذاشت و با همکاری مردم، تلاش کادر درمان و قرنطینه‌های رسمی، هر بار تعداد مبتلایان و جان‌باختگان کاهش یافت و حالا همه اخبار از رسیدن موج شدید دیگری حکایت دارد. در ایران، تاکنون دست‌کم دو نفر بر‌اثر نوع جهش‌یافته ویروس کرونا که به ویروس انگلیسی هم مشهور است، جان خود را از دست دادند و گستردگی جغرافیایی مبتلایان هم حکایت از انتشار این ویروس در کشور دارد. دیروز همچنین مدیر روابط‌عمومی وزارت بهداشت اعلام کرد ۱۷ بیمار قطعی مبتلا به ویروس جهش‌یافته انگلیسی تاکنون در ایران شناسایی شدند و خطر گسترش سریع این ویروس جدی است.

مرگ ۸۹ نفر؛ آماری که رو به افزایش دارد

همین دیروز این روند صعودی در آمار بار خود را نشان داد و ۸۹ نفر جان باختند؛ اما تعداد مبتلایان بیشتر از هر آماری میزان گستردگی ویروس جدید را نشان می‌دهد؛ رسیدن آمار ابتلا به بالای هشت هزار نفر. روز گذشته سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دراین‌باره گفت: تاکنون یک‌میلیون‌و‌۵۳۴‌هزار‌و ۳۴ نفر در کشور به‌طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۸۹ نفر از بیماران مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان‌باختگان کرونا در ایران به ۵۹‌هزار‌و ۱۱۷ نفر رسیده است. سیما‌سادات لاری با اعلام آخرین آمار مبتلایان و جان‌باختگان کرونا در ایران افزود: در ۲۴ ساعت گذشته تا ظهر ۲۸ بهمن ۱۳۹۹، بر‌اساس معیارهای قطعی تشخیصی، هشت‌هزار‌و ۱۱ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد و ۶۹۰ نفر بستری شدند. با این حساب، مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به یک‌میلیون‌و‌۵۳۴‌هزار‌و ۳۴ نفر رسید. سخنگوی وزارت بهداشت گفت: خوشبختانه تاکنون یک‌میلیون‌و‌۳۱۰‌هزار‌و ۸۲۱ نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند. همچنین سه‌هزار‌و ۶۹۶ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند و تاکنون ۱۰‌میلیون‌و‌۱۶۱‌هزار‌و ۴۹۹ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است. لاری گفت: بر‌اساس آخرین تحلیل‌ها، در حال حاضر ۹ شهرستان در وضعیت قرمز، ۳۹ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۲۲۸ شهرستان در وضعیت زرد و ۱۷۲ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند. او درباره شرایط شهرهای کشور هم گفت: شهرهای آبادان، اهواز، بندر ماهشهر، دزفول، دشت‌آزادگان، شادگان، شوشتر، کارون و هویزه در وضعیت قرمز قرار دارند. لاری گفت: همه گروه‌های سنی از‌جمله کودکان و نوجوانان در معرض خطر کرونا هستند؛ بنابراین استفاده از ماسک برای محافظت از کودکان ضروری است، البته برای کودکان باید از ماسک‌های مناسب با اندازه صورت استفاده شود. سخنگوی وزارت بهداشت افزود: باید به کودکان آموزش داده شود که تحت هیچ شرایطی ماسک خود را با کسی تعویض نکنند، به بخش جلوی ماسک دست نزنند و برای خارج‌کردن ماسک از بندهای آن استفاده کنند. کودکان باید بیاموزند که در صورت مرطوب‌شدن ماسک، باید آن را در سطل در‌دار بیندازند. او گفت: در‌صورتی‌که کودک اختلال شناختی یا تنفسی یا بیماری نقص ایمنی دارد یا به بیماری‌هایی مثل سرطان مبتلاست، برای استفاده از ماسک حتما باید با پزشک مشورت شود. لاری ادامه داد: اگر کودکان مهارت لازم برای استفاده از ماسک را ندارند، مانند کودکان دچار اختلال تکاملی، ناتوانی یا کم‌شنوایی یا معلولیت، بهتر است به‌جای ماسک از محافظ صورت یا شیلد استفاده شود و محافظ‌های چند‌بار‌مصرف نیز باید هر چند وقت یک‌بار به‌درستی با آب و مواد شوینده شست‌وشو یا با الکل ۷۰ تا ۹۰ درصد ضدعفونی شوند.

۱۷ مبتلای قطعی به ویروس کرونای جهش‌یافته در ایران

دیروز همچنین رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی آمار تازه‌ای از مبتلایان قطعی ویروس جهش‌یافته در کشور ارائه کرد و گفت: ۱۷ بیمار قطعی مبتلا به ویروس جهش‌یافته انگلیسی تاکنون در ایران شناسایی شدند و خطر گسترش سریع این ویروس جدی است. کیانوش جهانپور روز سه‌شنبه در توضیح این خبر گفت: هفت نفر از این افراد که به‌طور قطعی به ویروس کرونای جهش‌یافته انگلیسی مبتلا شده‌اند، در استان قزوین هستند؛ به همین علت مقررات ویژه‌ای برای شناسایی و کنترل شیوع این بیماری در استان قزوین اجرا می‌شود. او که با ایرنا سخن می‌گفت، درباره این ویروس هم توضیحاتی ارائه داد: ویروس جهش‌یافته انگلیسی سرعت انتقال بیشتری نسبت به ویروس قبلی کرونا دارد؛ به همین علت رعایت فاصله‌گذاری فیزیکی، استفاده از ماسک در اماکن عمومی و پرهیز از هرگونه دورهمی و تجمع بسیار ضروری است؛ زیرا نشانه‌هایی از خطر خیز چهارم کرونا در برخی استان‌ها مشاهده شده که بسیار خطرناک‌تر از خیزهای قبلی کرونا در ایران است. علاوه‌ بر این، دو روز پیش سعید نمکی، وزیر بهداشت نیز به قزوین سفر کرد و با هشدار نسبت‌به خیز جدید کرونا و خطرات نگران‌کننده ویروس جهش‌یافته انگلیسی گفت: اعتقاد ندارم که فقط همین چند مورد از ویروس جهش‌یافته در قزوین وجود دارد. حتما باید جلسات مشترک بین استان زنجان، قزوین، البرز و تهران تشکیل شود و کل این منطقه باید تحت نظارت مستمر باشد و اولین پیک بیماری از هر کجا پیدا شد، باید بلافاصله خاموش شود. او گفت: اولین کاری که برای مقابله با کروناویروس جهش‌یافته در استان قزوین باید انجام دهید، اطلاع‌رسانی گسترده و صحیح به مردم، افزایش تست‌های آزمایشگاهی و ارسال نمونه‌های تست‌ها به تهران برای بررسی جهش‌یافته‌بودن ویروس است. همه اطرافیان بیماران مبتلا به ویروس جهش‌یافته را بیمار مبتلا فرض کنید و تخت‌های بیمارستانی را آماده‌تر کنید. نمکی هشدار داد: راهی که دو هفته با ویروس قبلی می‌رفتید، با این ویروس ۷۲‌ساعته می‌روید. اگر از زمان افزایش موارد سرپایی تا بستری، دو هفته وقت داشتید، در این ویروس ۷۲ ساعت وقت دارید؛ به همین دلیل بیمارستان‌ها را باید کاملا برای هجمه احتمالی ویروس آماده کنید. کانون‌های بیماری را باید زودتر شناسایی و شعله‌های بیماری را در نطفه خفه کنیم. او درباره اسفند پیش‌رو هم گفت: اسفند سختی در پیش خواهیم داشت؛ اگر سخت نگیریم و محکم نایستیم، پایه‌های دستاوردهای به‌دست‌آمده به‌شدت لرزان خواهد شد؛ اگر این ستون‌های سخت‌گیرانه رعایت پروتکل‌ها را محکم نگیریم، اعلام خطر می‌کنم.

خوزستان در کنترل تیم‌های واکنش سریع

علاوه ‌بر استان قزوین، خوزستان هم این‌روزها در شرایط قرمز کرونا به‌سر می‌برد و نگرانی‌ها درباره میزان شیوع ویروس در این استان افزایش یافته است. درباره وضعیت این استان «حمید سوری»، رئیس کمیته کشوری اپیدمیولوژی کرونا، با اشاره به آخرین وضعیت اپیدمی کووید‌19 در کشور گفت: به‌دنبال اجرای اقدامات مؤثر در کنترل اپیدمی از‌جمله طرح محله‌محور مقابله با کرونا و همچنین اعمال محدودیت‌های سخت کرونایی، در سه ماه گذشته شاهد روند چشمگیر کاهش موارد ابتلا، بستری و مرگ‌های ناشی از آن بودیم؛ با‌این‌حال متأسفانه شواهد اخیر نشان‌دهنده تحرکات و تغییرات روند اپیدمی در برخی از مناطق کشور است. او که با ایسنا سخن می‌گفت، با بیان اینکه این تغییرات از چند جهت قابل توجه و بررسی است، عنوان کرد: مسئله اول اینکه بروز جهش در ویروس و به‌تبع آن اپیدمی طبیعی بوده و به‌طور مرتب رخ می‌دهد؛ با‌این‌حال برخی جهش‌ها روی قابلیت بیماری‌زایی ویروس، برخی روی شدت بیماری‌زایی و برخی بر هر دو اثرگذار است. در این شرایط طبیعتا جامعه آسیب‌پذیری بیشتری نسبت‌به بیماری پیدا می‌کند. این استاد اپیدمیولوژی با اشاره به راهکارهایی برای پیشگیری از اثرگذاری جهش‌های ویروس بر طغیان اپیدمی در جوامع اظهار کرد: شناسایی سریع کانون‌های آلودگی و واکنش سریع نسبت به کنترل اپیدمی در این مناطق اولین راهکار است. این واکنش می‌تواند با توجه به شرایط اپیدمی از اعمال محدودیت‌های شدید و جدی، یعنی قرنطینه کامل منطقه تا اقدامات ساده‌تر را شامل شود. او شناسایی و رصد نقشه جغرافیایی ویروس‌ با هدف پیشگیری از گسترش ویروس جهش‌یافته را اقدام اساسی بعدی دانست و گفت: در این راستا، باید ورود مسافران از کشورهای درگیر به‌صورت جدی رصد و رهگیری شود و خود مسافران هم باید حداقل تا دو هفته در قرنطینه بمانند و با هدف پیشگیری از شیوع ویروس جهش‌یافته از حضور در جمع و دید‌و‌بازدید پرهیز کنند؛ ولی متأسفانه این مسئله به‌خاطر ورود بدون نظارت افراد از مرزهای رسمی و غیررسمی و همچنین عدم مراعات قرنطینه از‌سوی مسافران با چالش‌هایی روبه‌رو است. سوری با اشاره به اقدام مهم و اثرگذار سوم،‌ ادامه داد: علاوه‌بر بستن و رصد جدی مرزها، باید ثبت اطلاعات و رصد بیماری‌ها را از ابعاد و جوانب مختلف، یعنی مطب‌های خصوصی، درمانگاه‌ها و حتی گزارش‌های موردی نیروهای مردمی، بسیج و امثال آن گسترش دهیم.

چگونه از بروز پیک چهارم پیشگیری کنیم؟

رئیس کمیته کشوری اپیدمیولوژی کرونا با تأکید بر اینکه طغیان شدید اپیدمی یا بروز پیک چهارم به وسعت پیک‌های قبلی سرنوشت محتوم کشور نبوده و قابل پیشگیری است، گفت: این مسئله به رفتار مردم و اعمال سیاست‌های کنترلی از‌سوی مسئولان بستگی دارد. او دراین‌باره به تجربیات کشورهایی همچون استرالیا اشاره کرد و گفت: در این کشورها علی‌رغم گزارش موارد ویروس جهش‌یافته طغیانی رخ نداد؛ چراکه توانستند با به‌کارگیری تیم‌های واکنش سریع و شناسایی و کنترل شدید موارد اول، از گسترش اپیدمی پیشگیری کنند. در نتیجه ما نیز می‌توانیم با واکنش سریع نسبت به کانون‌های آلودگی و اعمال اقدامات کنترل، وضعیت را مدیریت کنیم. سوری ادامه داد: تجربه طغیان و خیز اپیدمی بعد از کاهش نسبی آمارها، یک‌بار در اردیبهشت تجربه شد؛ بنابراین کشور هم تجربه آن زمان را دارد و هم اطلاعات، مستندات و تجربیات بین‌المللی را در اختیار دارد؛ بر‌این‌اساس مسئله مهم شکل‌گیری سیاست‌های صحیح و متناسب با شرایط و اعمال اقدامات لازم برای اجرای این سیاست‌هاست. سوری همراهی و همکاری مردم را مهم‌ترین عامل برای توفیق سیاست‌های پیشگیرانه دانست و گفت: اگر تمام تمهیدات و سیاست‌ها به‌درستی اتخاذ شود، ولی مردم کم‌‌توجهی کرده و سایر سازمان‌ها و ارگان‌های اثرگذار همراهی نکنند، احتمال برگشت به شرایط ناگوار اپیدمی بالاست. او با تأکید بر اهمیت رعایت پروتکل‌های بهداشتی از‌سوی مردم و همچنین تداوم محدودیت‌ها از‌سوی مسئولان برای پیشگیری از طغیان احتمالی اپیدمی عنوان کرد: مخصوصا بی‌توجهی به مناسبت‌های پیش‌رو مانند سفرها، تعطیلات نوروز و امثال آن می‌تواند احتمال گسترش اپیدمی را تا چندین برابر افزایش دهد. سوری در ادامه با بیان اینکه بی‌‌توجهی به خیزهای ملایم اپیدمی در مناطق مختلف کشور می‌تواند منجر به بروز پیک چهارم کرونا در کشور شود، گفت: با‌این‌حال هنوز در مراحل ابتدایی پیک چهارم قرار داریم؛ در این شرایط، واکنش سریع می‌تواند به موفقیت در کنترل تغییرات پیش‌رو منتهی شده و در مقابل، هر دقیقه تأخیر در اعمال و اجرای اقدامات مؤثر، شرایط را بسیار دشوارتر کرده و طبیعتا بازگشت به شرایط عادی را مشکل‌تر و پرهزینه‌تر خواهد کرد. رئیس تیم واکنش سریع کووید‌۱۹ در وزارت بهداشت در پایان با تأکید بر اینکه شرط اول کنترل اپیدمی مراعات مردم است، توصیه کرد: برای غلبه بر ویروس کرونا باید هوشیاری خود را بیشتر کرده و مسئله را جدی‌تر بگیریم؛ چراکه کنترل اپیدمی‌هایی مانند کووید‌19 بسیار سخت و پرهزینه بوده، ولی کوچک‌ترین بی‌احتیاطی و کم‌توجهی می‌تواند وضعیت را بسیار نگران‌کننده کند. یادمان باشد که در همین چند ماه گذشته وضعیت اپیدمی در کشور چقدر وخیم بود و بدانیم که همچنان این استعداد در جامعه وجود دارد.


[ بازدید : 411 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ چهارشنبه 29 بهمن 1399 ] [ 20:07 ] [ smsreson ]

[ ]

اصول بازاریابی پیامکی


اصول بازاریابی پیامکی

20 بهمن 1399 10 0 0

امروز می خواهیم در مورد روموز بازاریابی پیامکی و تبلیغات پیامکی بپردازیم و ببینیم چه نکاتی را باید رعایت کنیم تا بتوانیم از طریق ارسال پیامک، بهترین روش تبلیغ را داشته باشیم.

امروزه موبایل یکی از موثر ترین و پر استفاده ترین وسیله ارتباطی برای مردم شده است به طوری که کمتر یا بهتر بگویم اصلاً پیش نمی‌آید که کسی برای تبلیغات و بازاریابی خود از روزنامه و یا از ایمیل استفاده کند اما بعید است کسی اس‌ام‌اس رایگان را که دریافت کرده است را نادیده بگیرد، و این خود یکی از بهترین فرصت ها است برای بازاریابی پیامکی با استفاده از تبلیغات ارسال اس ام اسی.

یکی ازدلایلی که باعث موفقیت در بازاریابی پیامکی نسبت به دیگر روشهای تبلیغاتی شده است تنوع در شیوه ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه است و دیگری مفتی بودن آن است، در واقع اگر بخواهیم تبلیغات پیامکی را با تبلیغاتی مثل تلویزیون و تراکت مقایسه کنیم می توان این ادعا را داشت که این پیامک مفتی است و بسیار مقرون به صرفه.

حال این روش بازاریابی اصول خاص خود را دارد، در واقع دسترسی داشتن به شماره های شخصی افراد موضوع کوچکی نیست زیرا افراد برای حریم خصوصی خود ارزش زیادی قائل هستند.

پیشنهاد میکنم برای رسیدن به موفقیت مطالب پایان را با دقت مطالعه کنید.

اصول مهم در بازاریابی پیامکی :

1_ آیا ویژگی بارز محصول خود را می شناسید:

در دنیای تجارت امروز برای همه محصولات قطعا رقبای زیادی هستند که با شما رقابت می کند. هر کدام از آنها استراتژی خاص خود را دارند، اما چیزی که مهم است و کلید موفقیت در این بازار رقابتی را گرم می کند، وجه تمایز محصول شما با کالاهای مشابه است. پس حتماً باید ویژگی‌های بارز و ارزشمند محصول خود را شناسایی کنید و در متن پیامک از آن استفاده کنید.

2_ شناسایی کردن مخاطبان برای ارسال پیامک تبلیغاتی به طور دقیق:

شناسایی جامعه هدف مهمترین فرایند بازاریابی پیامکی است، چرا که با عدم شناسایی مخاطبین خود در واقع تیری در تاریکی شلیک کرده اید و همین موضوع باعث می‌شود که خیلی از افراد به آنچه که می خواهند نرسند. شما محصول خود را شناسایی کرده‌اید اما آن را باید برای مخاطبی معرفی کنید که آن محصول به کارش بیاید. مثلا اگر قیمت میلگرد را از طریق ارسال پیامک برای یک دانش آموز بفرستید اصلاً به کار او نمی‌آید، اما اگر آن را برای یک مهندس ساختمان پیامک کنید نه تنها برای او هدفمند بوده بلکه با استقبال از محصول شما به نوعی تشکر خواهد کرد. پس نیاز دارید که شماره های گروه خاص را در اختیار داشته باشید که این مژده را به شما خواننده عزیز می دهم که با خیال راحت این امر را به آوا مپ بسپارید چرا که با بانک شماره موبایل قوی خود شما را به هدفتان می‌رسانند.

پس این نکته مهم را بخاطر داشته باشید که بانک شماره موبایل قوی در ارسال پیام کوتاه تبلیغاتی انبوه یکی از مزیت های مهم پنل اس ام اس شیراز است.

3_ متن پیامک منحصر به فرد:

جمله ها و متن های تکراری برای هیچ مخاطبی جذابیت ندارد اما اگر متن پیامک لحنی صمیمانه داشته باشد به تاثیرگذاری آن شک نکنید و بعد از آن پیشنهادی که به مخاطب می دهید با ارزش باشد مثلا پیشنهادی نظیر درصد تخفیف، ارسال رایگان و.... اینگونه می تواند در جلب توجه مشتری بیشتر تاثیر گذار باشید.

4- آیا تنها یک بار قصد دارید ارسال پیامک تبلیغاتی داشته باشید؟ :

پیشنهاد می کنم این فکر را از سر بیرون کنید که فقط با یک بار ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه به نتیجه می رسید، با این فکر وقت و هزینه خود را تلف میکنید چرا که هر کاری احتیاج به پیگیری دارد اینکه بازاریابی پیامکی از طریق ارسال پیام کوتاه تبلیغاتی یک شیوه معقول است شک نکنید، اما زمانی بازدهی مطلوب خود را دارد که ارسال مداوم داشته باشد، این بدین معنی نیست که شما هر روز ارسال پیامک تبلیغاتی داشته باشید. می توانید در ما حداکثر ۳ مرتبه این کار را انجام دهید و این کار را به راحتی می توانید به پنل پیامک شیراز بسپارید.

5_ زمان ارسال پیامک تبلیغاتی چه ساعتی است :

طبق تجربه های شرکت اهورا اطلس فارس، زمان ارسال پیام کوتاه تبلیغاتی نیز دارای اهمیت است و این تجربه ها نشان می دهد که ساعت ۹ تا ۱۲ ظهر و ۴ تا ۸ شب میتواند بیشترین بازدهی را داشته باشد.

برای اینکه این زمان منظم باشد باید متن را ذخیره کرده باشید و به صورت خودکار ارسال پیامک تبلیغاتی را از قبل تنظیم کنید که می‌توانید با خیال راحت آن را به پرسرعت ترین سامانه پیام کوتاه یعنی آوا مپ بسپارید.

در آخرین این مطلب را همیشه به خاطر داشته باشید که مخاطب و منافع او همیشه در اولویت هستند.

جهت خرید کم هزینه ترین پنل اس ام اس شیراز برای تبلیغات اس ام اسی اینجا را کلیک کنید.


[ بازدید : 422 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ پنجشنبه 23 بهمن 1399 ] [ 22:48 ] [ smsreson ]

[ ]

برف شدید در محور هراز


معاون حمل و نقل جاده‌ای استان تهران از بارش برف شدید در محور هراز و پدیده مه گرفتگی در ارتفاعات استان تهران خبر داد و گفت: محورهای مواصلاتی استان لغزنده است.

عادل مصدقی در این خصوص وضعیت محورهای مواصلاتی استان تهران اظهار داشت: سامانه‌هایی که از شب گذشته در استان تهران فعال شده‌اند همچنان تداوم فعالیت دارند و بارش‌ها از صبح امروز شدت بیشتری پیدا کرده است.

همچنین افزود: در آزادراه تهران - شمال در محدوده قوچک، آزادراه تهران - پردیس و محدوده بومهن و جاجرود در مقاطعی شاهد بارش باران و در محور هراز شاهد بارش برف شدید هستیم.

وی گفت : هم اکنون شاهد پدیده مه گرفتگی در گردنه‌های گدوک، بشم و امام زاده داوود هستیم و لغزندگی جاده‌ها را بر اثر بارش‌ها داریم که توصیه می‌کنیم رانندگان عزیز جانب احتیاط را رعایت کنند.

معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران عنوان کرد: در حال حاضر تردد ایمن و روان در محورهای مواصلاتی استان برقرار است و در آزادراه‌های تهران - کرج، تهران - شهریار و تهران - ساوه و جاده امام رضا حجیم است اما ترددها به صورت عادی و روان در جریان بوده و هیچ گره ترافیکی نداریم.

مصدقی اظهار داشت: ۲۰۰ نفر از عوامل راهداری در این مقطع زمانی به طور مستقیم با استفاده از تجهیزات زمستانه و شن و نمک پاش در حال آماده باش هستند و وضعیت جوی و ترافیکی را کنترل می‌کنند و مکان‌هایی که نیاز به یخ زدایی دارند عملیات شن و نمک پاشی را انجام می‌دهند و تاکنون گزارش خاصی از خسارت در محورهای مواصلاتی نداشته‌ایم.


[ بازدید : 227 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ شنبه 11 بهمن 1399 ] [ 23:28 ] [ smsreson ]

[ ]

دولت بایدن و تنش آمریکا و جین


در دولت ترامپ جنگی تجاری بین چین و آمریکا وجود داشت ،و ترامپ کاخ سفید با ثبت بزرگ‌ترین کسری تجاری تاریخ این کشور از صحنه خارج می‌شود.

«ساوت مورنینگ هرالد» در گزارشی به بررسی روابط آمریکا و چین در دوره ریاست جمهوری «دونالد ترامپ»، رییس جمهور آمریکا و چشم انداز این روابط در دوره ریاست جمهوری آتی این کشور پرداخته است.

گزارش با اشاره به سالروز امضای «فاز یک» قرارداد تجاری میان «پکن» و «واشنگتن» که جنگ تجاری دولت ترامپ با چین را متوقف کرد، نوشت، برخلاف باور ترامپ، جنگ‌های تجاری نه خوب هستند و نه پیروزی در آنها آسان است؛ این امر را می‌توان در خروج ترامپ از کاخ سفید با ثبت بزرگ‌ترین کسری تجاری تاریخ آمریکا همزمان با ثبت رکورد مازاد تجاری سالانه چین علی رغم شیوع بیماری کرونا دید.

این گزارش میگوید، سیاست ترامپ در قبال چین احتمالا خصمانه‌ترین رییس جمهور آمریکا از زمان اوج گیری جنگ سرد در دهه ۱۹۶۰ بوده است.

این رویکرد خصمانه بیشترین آسیب را به اقتصاد آمریکا زده و سبب افزایش واردات جهانی از چین شد.

ضمن اینکه ۲۴۵ هزار شغل در آمریکا به دلیل این رویکرد از دست رفتند.

نویسنده گزارش با اشاره به گسترش جنگ اقتصادی ترامپ علیه چین به حوزه‌های دیگر مانند سیاسی، به روند استفاده واشنگتن از ابزار تحریم علیه پکن پرداخت و نوشت، در حال حاضر بیش از ۳۵۰ شرکت و فرد چینی تحت تحریم‌های آمریکا قرار گرفته اند اما آن چه که اهمیت دارد، تداوم این چالش برای دولت بعدی آمریکاست.

به اعتقاد نویسنده، بایدن که باید با طیف گسترده‌ای از چالش‌های موروثی ترامپ در عرصه داخلی مواجه شود، وعده حل و فصل بحران تجاری با چین را داده است اما از هر زاویه‌ای که به این مسئله بنگریم، بایدن باید از جنگ تجاری بی چارچوب علیه چین که تاثیرات اقتصادی منفی برای آمریکا به دنبال داشته، از طریق رایزنی با متحدان سنتی خود اقدام کند.

نویسنده در بخش پایانی پیشنهاد می‌دهد، بایدن ضمن کنار گذاشتن رویکرد یکجانبه گرایی ترامپ، روابط تجاری خود با چین را عادی کرده و در سایر مواردی که با این کشور اختلاف دارد، با همکاری متحدان سنتی خود اقدام کند.


[ بازدید : 264 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ شنبه 4 بهمن 1399 ] [ 23:29 ] [ smsreson ]

[ ]

دولت هند خواستارتجدید نظر در مورد سیاست جدید وات ساپ شد


طی هفته های گذشته مقاله های در مورد سیاست جدید وات ساپ ارائه دادیم که در ادامه به اعتراضات مردم از هر گوشه و کنار می‌پردازیم، این اعتراضات نه‌تنها واتساپ را ناچار کرده که اجرای سیاست‌های جدید خود را به تعویق بیندازد، بلکه میلیون‌ها کاربر در مجبور به مهاجرت به اپلیکیشن‌های سیگنال و تلگرام کرده است. حالا در همین رابطه، وزیر ارتباطات هند با ارسال یک نامه به مدیرعامل واتساپ از او خواسته که سیاست موردنظر را به طور کامل کنار بگذارد.

طبق این قوانین جدید، بخشی از اطلاعات کاربران با فیسبوک به اشتراک گذاشته می‌شود. در ابتدا کاربران برای استفاده از واتساپ تا ۸ فوریه وقت داشتند با این قوانین موافقت کنند که حالا این مهلت تا حداقل ۳ ماه دیگر تمدید شده است. در نامه‌ی ویزر ارتباطات هند در رابطه با کنار گذاشتن این سیاست برای کاربران هندی، به چندین نکته هم اشاره شده است.

به‌عنوان مثال در بخشی از این نامه به تفاوت رفتار واتساپ با اتحادیه اروپا نسبت به دیگر مناطق جهان اشاره شده است؛ برای یادآوری باید بگوییم که طبق اعلامیه واتساپ، این سیاست جدید در اتحادیه اروپا اجرا نخواهد شد. دولت هند خواستار شفاف‌سازی اطلاعات جمع‌آوری شده از کاربران شده و همچنین به نگرانی‌های مربوط به خطرات و آسیب‌پذیری‌های امنیتی هم اشاره شده است و خواستار این شده که کمی بیشتر در رابطه با اقدامات خود فکر کنند.

در هند بیش از ۴۰۰ میلیون نفر از واتساپ‌ استفاده می‌کنند و به همین خاطر بزرگ‌ترین بازار برای این اپلیکیشن محسوب می‌شود. همچنین باید به سرمایه‌گذاری ۵.۷ میلیارد دلاری فیسبوک بر روی بزرگ‌ترین شرکت مخابراتی هند هم اشاره کنیم و این یعنی مخالفت با خواسته‌ی دولت هند می‌تواند پیامدهای جدی برای فیسبوک به همراه داشته باشد. باید ببینیم واتساپ چه واکنشی به این خواسته‌ی دولت هند نشان می‌دهد.


[ بازدید : 293 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ سه شنبه 30 دی 1399 ] [ 23:14 ] [ smsreson ]

[ ]

جاسوسان با انتخاب بایدن خوشحال تر می‌شوند


"پایگاه خبری ان بی سی" در گزارشی، با پرداختن به مساله اقدام اخیرِ "جو بایدن" رئیس جمهور منتخب آمریکا در انتخابِ "ویلیام برنز"، جهت تصدی کرسی ریاست بر سازمان سیا، به طور خاص بر این نکته تاکید دارد که تجربیات گسترده برنز در عرصه سیاست خارجی و همچنان روابط دوستانه طولانی مدت او با جو بایدن، می‌تواند وی را به فردی مناسب جهت ریاست بر سازمان سیا تبدیل کند. ان بی سی نیوز در این رابطه می‌نویسد:

«جو بایدن رئیس جمهور آمریکا به تازگی "ویلیام برنز" دیپلمات ورزیده آمریکایی را نامزد تصدی کرسی ریاست بر سازمان سیا کرده است که این امر موجب خوشحالی جامعه جاسوسی آمریکا شده و برخی روسای سابق سازمان سیا ضمن استقبال از این تصمیم، بر این تاکید کرده اند که تجربیات عمیق و گسترده برنز در عرصه سیاست خارجی و روابط کاری و دوستانه طولانیِ برنز با جو بایدن، می‌تواند منافع و مزایای قابل توجهی را برای آمریکا به دنبال داشته باشد.

به گزارش فرارو، در صورتِ موافقت سنای آمریکا با انتصاب ویلیام برنز، وی احتمالا نخستین دیپلمات آمریکایی خواهد بود که بر کرسی ریاست به سازمان سیا، تکیه خواهد کرد. ویلیام برنز پیش از این سفیر آمریکا در کشور‌هایی نظیر روسیه و اردن بوده و در این دوره ها، همکاری‌های نزدیکی با سازمان سیا داشته است. همین مساله به خوبی به وی کمک خواهد کرد تا تجربیات خود را در کرسی ریاست بر سازمان سیا، عملیاتی کند.

"مارک پُلیمروپولوس" یکی از افسران عالی رتبه سازمان سیا که سابقه فعالیت‌های گسترده در خاورمیانه و نبرد با روسیه را دارد تاکید می‌کند که انتخاب ویلیام برنز، یک حرکت و اقدام عالی از جانب جو بایدن است. او در این رابطه می‌گوید: "ویلیام برنز یک غول و چهره برجسته در جهان سیاست خارجی است. او در عرصه بین المللی، فردی قابل احترام است و به خوبی جامعه اطلاعاتی آمریکا را می‌شناسد. افسران میدانی و عملیاتی در سازمان سیا، واقعا، برنز و کار کردن با او را دوست دارند".

"مایکل هیدن" رئیس اسبق سازمان سیا در دولت جرج بوشِ پسر نیز معتقد است: "وی (برنز) یک انتخاب فوق العاده برای تصدی کرسی ریاست بر سازمان سیا است".

"جان برنان" یکی دیگر از روسای اسبق سازمان سیا نیز می‌گوید: "ویلیام برنز اعتبار بین المللی و داخلی قابل توجهی دارد. وی سال‌ها در جریان ماموریت‌های دیپلماتیکِ فرامرزی خود، با نیرو‌های سازمان سیا در ارتباط بوده است. سفرای آمریکا در کشورهاتی مختلف، اغلب ارتباط نزدیکی با سازمان سیا و نحوه عملکرد آن در کشور‌های محل ماموریت خود دارند و در این زمینه، ویلیام برنز به واسطه ماموریت‌های دیپلماتیک خود ورای مرز‌های آمریکا، چهره‌ای کارکشته و با تجربه (در زمینه همکاری با سیا) است".

یکی از افسران میدانی سابق سازمان سیا به نام "داگلاس لندن" می‌گوید: "ویلیام برنز یک انتخابِ الهام بخش برای آمریکا است. وی یکی از همکاران قوی دستگاه اطلاعاتی آمریکا در پرونده‌هایی نظیر لیبی و مساله هسته‌ای ایران، بوده است".

داگلاس لندن و همچنین دیگر افسران ارشد سیا تاکید دارند که ویلیام برنز، روابط دوستانه و نزدیکی را با جو بایدن رئیس‌جمهور منتخب آمریکا دارد. امری که عقبه آن به دوره ریاست بایدن بر کمیته روابط خارجی سنای آمریکا بر می‌گردد. در این راستا، آنچه که برنز را به گزینه‌ای مطلوب برای ریاست بر "سیا" در دولت بایدن تبدیل می‌کند، این مساله است که اساسا سازمان سیا در صورتی عملکرد بهتری دارد که رئیس آن، با رئیس جمهور آمریکا روابط نزدیک و دوستانه‌ای داشته باشد. از این رو، از دید بسیاری از افسران اطلاعاتی آمریکا، ویلیام برنز گزینه مطلوبی برای ریاست بر سازمان سیا در دولت بایدن است.

ویلیلام برنز قرار است بر سازمان سیا در شرایطی ریاست کند که این سازمان عمیقا توسط دونالد ترامپ تحقیر شده و حتی همین حالا هم رئیس فعلی آن یعنی (خانم) "جینا هسپل"، شاید بر اثر خشم و غضب ترامپ، در واپسین روز‌های حضور رئیس جمهور آمریکا در کاخ سفید، از کرسی خود برکنار شود.

بایدن در شرایطی ویلیام برنز را نامزد تصدی کرسی ریاست بر سازمان سیا کرده که پیش از این، "مایکل مورل" سرپرست موقت پیشین سیا و "دیوید کوهن" یکی از معاونان سابق سازمان سیا که سابقه کار در وزارت خزانه داری این کشور را دارد نیز مورد بررسی قرار داده بود.

در ابتدا، بایدن می‌خواست که "توماس دونیلون" مشاور امنیت ملی اسبق آمریکا در دوره اوباما را به کرسی ریاست سازمان سیا منصوب کند. با این حال، منابعِ آگاه به موضوع، در گفتگو با ان بی سی به این نکته اشاره کرده اند که ظاهران دونیلون از تصدی این پُست، خودداری کرده است.

با این همه، دیدگاه اصلی اغلب دموکرات‌ها در مورد نامزدیِ برنز جهت ریاست بر سازمان سیا این است که وی با تجربیات قابل توجه خود در عرصه روابط بین الملل و سیاست خارجی قادر است از بروز اشتباهات بزرگ توسط سازمان سیا جلوگیری کند.

ویلیام برنز از منتقدان جدی و مهم دونالد ترامپ رئیس جمهور جنجالی آمریکا است. وی در سال ۲۰۱۹ و در جریان مصاحبه با رادیو ملی عمومی آمریکا در این رابطه می‌گوید: "بر اساس آنچه تاکنون من در عرصه سیاست خارجی آمریکا تجربه کرده ام، منافع ملی آمریکا در بهترین حالت در شرایطی تامین می‌شود که بر اساس "عقل سلیم" فکر و اقدام شود نه بر اساس منفعت محوری و خودرایی. ترامپ در دوره ریاست جمهوری خود، عملا منافع ملی آمریکا را کنار گذاشته و منافع شخصی و خصوصی خود را دنبال می‌کند".

با این همه، اغلب دموکرات‌ها و ناظران مسائل آمریکا بر این باورند که موردِ احترام بودنِ ویلیام برنز نزد اعضای تیم امنیت ملی و سیاست خارجی ولت جدید آمریکا، فاکتور مهمی است که می‌تواند کارآمدی وی را در سمتِ جدیدش، تا حد زیادی تقویت کند».


[ بازدید : 255 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ دوشنبه 29 دی 1399 ] [ 23:39 ] [ smsreson ]

[ ]

ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]