پنل اس ام اس ، پنل اس ام اس رایگان

پنل اس ام اس و ارسال تبلیغات پیامکی در سایت پیام رسون

سانترال چیست


دستگاه سانترال چیست؟

قبل از نصب دستگاه سانترال باید از این دستگاه اطلاعاتی را داشته باشید. دستگاه سانترال را با نام یک مرکز مخابراتی کوچک می توان شناخت. این دستگاه دقیقا وظایف یک مرکز مخابراتی را بر عهده دارد. این دستگاه را می توان همچنین با نام اختصاری PBX نیز شناخت. این نام مخفف عبارت Branch Exchange Private می باشد که یک شبکه خصوصی تلفن محسوب می شود.

دستگاه سانترال پاناسونیک

اگر شما برای خرید دستگاه سانترال و تلفن سانترال به بازار مراجعه کنید، با انواع برندهای مختلف روبرو شده و همین مسئله باعث سردرگمی شما به هنگام خرید خواهد شد.

این مطلب در مورد یکی از بهترین و پرطرفدار ترین سانترال می‌پردازد تا در هنگام خرید بهتر بتوانید تصمیم بگیرید. در واقع کیفیت دستگاه سانترال به برند آن و سیستم نرم افزاری و سخت افزاری آن بسیار وابسته است. دستگاه های سانترال پاناسونیک که در انواع مدل های مختلف تولید شده است برای رفع نیازهای یک شرکت کوچک تا بزرگ بسیار مناسب است. دستگاه های سانترال پاناسونیک دارای سیستم بسیار پیشرفته ای هستند و نسبت به سایر دستگاه های سانترال موجود در بازار، قابلیت ارتقای بالاتر و امکانات کامل و جامعی نیز دارند. که همین امر باعث محبوبیت دستگاه های سانترال پاناسونیک در بازار شده است. دستگاه سانترال پاناسونیک باعث کاهش هزینه های تلفن شده و از سوی دیگر ویژگی کالار ای دی در آن باعث افزایش کارایی هر چه بهتر تلفن های سانترال پاناسونیک می شود. خروجی صدا و پردازش صدا نیز در آن بسیار عالی و با قدرت است. علاوه بر نمایش شماره و مشخصات تماس گیرنده، دستگاه های سانترال پاناسونیک این امکان را به تماس گیرندگان می دهند تا با داخلی مورد نظر خود به صورت مستقیم تماس بگیرند. همچنین شما می توانید یک پیغام صوتی را روی دستگاه سانترال ذخیره کنید و به هنگام تماس مخاطبان این پیغام صوتی پخش شود. یکی از ویژگی های منحصر بفرد دستگاه های سانترال پناسونیک در کنار سایر ویژگی های آن این است که شما می توانید تماس های یک خط را محدود کنید. مثلا می توانید دستگاه را طوری برنامه ریزی کنید که برخی از خطوط امکان تماس با بیرون از شرکت را نداشته باشند و این امر در کاهش هزینه ها بسیار موثر است.

خدمات سانترال

وقتی قصد استفاده از دستگاه های سانترال دارید حتما نیاز به خدمات سانترال نیز دارید. برای مثال اگر می خواهید خط شهری اضافه یا کم کنید، اتصالات برقی و مخابراتی را تنظیم کنید نیاز به خدمات سانترال دارید. خدمات سانترال نیاز به دانش تخصصی و فنی دارد و هر کسی نمی تواند به راحتی سانترال نصب و راه اندازی کند. شرکت پاناسونیک تهران با آموزش نیروی های خود سعی در ارائه بهترین خدمات سانترال دارد.

خدمات سانترال شامل بخش های مختلف زیر می باشد:

برقراری خط شهری در سانترال

برقراری داخلی سانترال

برنامه ریزی سانترال

جابه جایی سانترال

نصب پست مخابراتی

آرایش و مرتب سازی پست ها و کابل ها

تهیه نقشه

فواید نصب دستگاه سانترال

همانطور که گفته شد نصب دستگاه سانترال می تواند به مدیریت آسان خطوط تلفن در هر شرکت و یا سازمانی کمک کند. به همین خاطر با استفاده از این دستگاه، نیاز به استفاده از نیروی انسانی جهت پاسخگویی به تماس ها را کاهش پیدا می‌کند، همچنین، تفکیک و توزیع تماس را در مدت زمان کمتری انجام می دهد.

نصب سانترال سبب رفع خطای انسانی می شود، زیرا این دستگاه به وسیله کامپیوتر و بر اساس الگوریتم خاصی برنامه ریزی می شود، در نتیجه می توان گفت که با نصب سانترال می توان رضایت بیشتری را از سوی افرادی که با سازمان تماس برقرار می کنند، را دریافت کرد.


[ بازدید : 257 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ شنبه 29 آذر 1399 ] [ 17:39 ] [ smsreson ]

[ ]

نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]